dopp i vättern

dopp i vättern

Utmanad av Pierre Rydén på juldopp i Vättern
När jag i samband med Sverigeturnén besökte Hjo den 30 september blev jag överrumplad över en kul utmaning. Utöver de företagsbesök och insamlande av synpunkter om företagsklimatet som jag fick vara med om blev jag utmanad. Det var kommunpolitikern, socialdemokraten Pierre Rydén som utmanade mig på vinterbad. - Vågar du komma tillbaks hit i samband med julmarknaden den 26 november, frågande han. Jag vill inte fega ur en sådan kul grej så jag svarade ja. På bilden syns att vi doppar tårna, det var kallt så hur blir det om två månader? Vad tror du? Tror du att jag vågar hoppa i Vättern i advent?

Monica.nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0