Hjo socialdemokrater startar valrörelsen med stormvindar

Hjotrafik

Det blev nästan stormvind när Socialdemokraterna i Hjo startade sin valrörelse med att åka med Ångaren Trafik. Men det var mycket god stämning trots att vågorna stod höga på Vättern.
Pierre Rydén presenterade valmanifestet för Hjo, Hans Aronsson berättade om sjukvården och den regionala utvecklingen i Västra Götaland. Dessutom fick jag chansen att tala om de viktigaste frågona i valrörelsen dvs jobben, tryggheten och rättvisan och att den Svenska välfärdsmodellen är hotad av höger alliansen. Alla var överenns om att jobba hårt för en socialdemokratisk seger den 17 september

Monica Green


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag behöver a-kassa nu när jag blivit uppsagd från jobbet. Men ge mig gärna ett nytt jobb också...

2006-08-12 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0