Hur full får en statssekreterare vara?


Nu när både Pihlblad och Reinfeldt bekräftat att Schenström var alkoholpåverkad ihop med Pihlbad i förra veckan. Så ställs frågan hur alkoholpåverkad får hon vara? Och hade hon jour för krisberedskapen? Skulle hon klara att ta hand om en kris i samhället?

Det är alltid en omdömesfråga. Men man ska alltid vara försiktig, säger en lite halvtrött  statsminister här i Oslo, där jag befinner mig, han säger att det är en stormig tid just nu.

- Jag förstod att det skulle komma många frågor och att det skulle beskrivas som något olämpligt, sa Reinfeldt. Därför fick han få frågor om det Nordiska samarbetet, här i Oslo.


Jag undrar hur full får en statssekreterare vara? Var går gränsen för onykterhet på arbetet?



DN

Fredrik i DN


Kommentarer
Postat av: Catharina Ullström

Hej

Jag skulle vilja be dig att stötta den kultursöndag för Burma som annordnas på Kägelbanan (Södra Teatern) på söndag. Svenska och burmesiska artister kommer att uppträda tillsammans för att hedra den burmesiska kampen och samla in pengar till Solidaritetsfonden - Burma.

Stöd oss genom att skriva ett inlägg om det, och länka till vår sida: http://sondagforburma.blogspot.com

Tack på förhand

Catti Ullström

2007-10-31 @ 21:21:29
URL: http://cattiullstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0