Reinfeldt försöker retas men vem bryr sig

Trots att Reinfeldt gjorde sitt yttersta för att reta upp socialdemokrater genom att använda sig av värdeladdade ord som vi brukar använda så orkar jag inte bli arg ikväll. Det får bli bilder istället.
Bilder på vad jag gjort idag.

fotografer

många fotografer vid ingången på Riksgatan 1

ingela

Hela trapphuset är fyllt av folkdräkts uppvisning, här Ingela Thalen

image267

Glada Skaraborgare Carina Ohlsson, Christer Winbäck, Egen Frid och Patrik Björck
operan

Nurseher Örgün Och jag på Operan



En annan dag ska jag beskriva falskheten i Reinfeldts regeringsförklaring, i år kunde han åtminstone läsa den, vilket han inte kunde förra året men som sagt innehållet kan man göra många frågetecken kring?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0