No more drama - vote for Obama


Nu har jag blivit en riktig Obama anhängare. Går med knappen "No more drama - vote for Obama" och försöker förklara för folk som frågar varför demokraterna är bättre för USA och världen än republikanerna. Visserligen har inte kampanjen tagit riktig fart ännu i Kalifornien där jag befinner mig. Men det är ändå lätt att få kontakt med människor med att bära knappen. I och för sig så är amerikanarna som jag möter mer frispråkiga än vad Svenskar i gemen är.

I Sverige brukar vi inte börja prata med okända bara för att de har ett visst märke på tröjan men många amerikaner gör det och det är kul



barackobama

Bush inte populär

Musik för Obama

dn.se/


Kommentarer
Postat av: Tobias

"försöker förklara för folk som frågar varför demokraterna är bättre för USA och världen än republikanerna"



Förklara för mig!

2008-07-02 @ 09:45:21
Postat av: Havsglimten

Vi får verkligen hoppas att han är en ärlig folkets man.Kram!

2008-07-02 @ 20:53:46
URL: http://www.alliansupproret.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0