Israel har dödat 1000 Palestinier

 



Sedan den 8 juli har mer 1000 människor fått sätta livet till i kriget/konflikten mellan Palestina och Israel. Av dessa är det 47 Israeler som dödads, jag lider med dem och deras familjer. MEN Närmare 1000 Palestinier har dödads de flesta civila och är inte det övervåld, då vet jag inte vad övervåld är.   

Både och Israel och Hamas har blod på händerna. Ändå sitter det två människor i God morgon Världen och påstår att Israel gör rätt och de påstår att Hammas glorifieras i media, det har jag inte hört någonstans. Jag blir ledsen över deras uttalanden, våldet aldrig kommer att ta slut så länge Israel tillåts att ockupera Palestinsk mark.

Så länge omvärlden accepterar apartheidsystemet, muren och Israeliska bosättningar på Palestinsk mark fortsätter lidandet för båda parter.

En tröst i bedrövelsen var att Helle Klein fanns med i panelen.


Kommentarer
Postat av: Lars Norling

Att du som etablerad politiker har modet att gå ut offentligt och ge en terroriststämplad organisation som Hamas sitt oreserverade stöd gör att man höjer lite på ögonbrynen.
Detta är vår personliga reflektion och det behöver du inte kommentera, så viktigt är det inte.


Svar: Så du menar att de som dödar 1000 människor mest civila å barn ska ha ensidigt stöd? Jag skriver ju att båda parter har blod på händerna
Monica.nu

2014-07-27 @ 14:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0