SLA utövar härstakrtknik

 


Sedan flera år tillbaka är min blogg länkad till Skaraborgs Allehanda, SLA. Det var ju trevlig att få den frågan eftersom SLA är en uttalad borgerlig tidning. Jag såg det som en fin gest att när SLA skulle ge en moderat från Skövde chansen att få sin blogg länkad, även frågade mig för balansens skull.
Men det är inte lika roligt när de sedan behandlar mig med härskartekniker och osynliggör mig genom att inte uppdatera min blogg. Det kan ju faktiskt uppfattas som om jag inte bloggar trots att jag skrivet och uppdaterar flera gånger i veckan.

När jag kontaktar chefredaktören Niclas Lindstrand  säger han att det ska åtgärdas snarast. Det är bara det att det är över en månad sedan han skrev det

Nu är inte min blogg uppdaterad på SLAs sida sedan i april och jag uppfattar det som att de vill tysta mig. Att bli behandlad på detta sätt är inte värdigt eftersom jag är beroende av tidningens goda vilja. De kan förstås säga att de bara vill ha borgerliga bloggar som länkas till tidningen.
Men inte ens det gör de.

Tröttsamt är bara förnamnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0