Kan det finnas någon bättre anledning att skriva på facebook och twitter än detta?



Just nu läser jag i många tidningar att vi Riksdagsledamöter skriver fel saker på twitter och på facebook. Antingen skrivs det om att vi är för personliga, det påstås att folk inte vill veta att vi åker tåg, går till gymmet eller köper skor.

Eller också får vi ta del av det rak motsatta nämligen att vi skriver för mycket politik med motiveringen, folk vet ju redan att du är arg på regeringen.

Men när jag får kommentarer på facebook i stil med det jag just fick av Jörgen Kjellkvist så inser jag att det är bara att fortsätta med både politiska och mer personliga kommentarer. Eller vad tycker ni?


Så här skriver Jörgen Kjellkvist. "jag trodde du skulle komma och tala för oss If Metallare i avd 27 och 28. Men det var Olle Ludvigsson och Anders Ferbe som kom de var nästan lika bra.

Jag gör så mycket jag kan för vi ska få ett rödare Sverige och EU. Jag tackar för att allt du skriver här på facebook. Jag läser dina kommentarer och kollar dina länkar. Har användning av det i mitt fackliga arbete som handledare"


Bättre andledning att fortsätta kan jag inte få


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0