Spännande tisdag

Är på gruppmöte med sossarna i trafikutskottet. Om en stund kommer IT-minister Anna-Karin Hatt till utskottet. Hon ska redogöra för den digitala agendan som inte är föreslagen till Riksdagen utan är "bara" ett arbetsmaterial/arbetssätt för Regeringen.
Under lunchen ska jag prata i P3 (vet inte när jag hinner äta idag). Det ska bli
kul att få vara med i Brunchrapporten kl12-13.
Sedan drar jag till Internetdagarna och ska få vara med och debattera just den digitala agendan. Där efter drar jag till Riksdagsgruppens veckomöte.
Dagen avslutas med en debatt i kammaren mot Anders Borg om den uteblivna arbetslinjen. Kul tisdag


Kommentarer
Postat av: Peter Karlberg

Såg en del av din medverkan på Internetdagarna. Gillade Fichtelius engagerade inlägg - särskilt när han beskrev Urs nya IT-strategi med en dator till varje medarbetare, en våning nu och klart om några år. Det är ju precis så vi verkar tänka om IT i skolan - varför går ni inte till frontalangrepp om skolpolitiken.

2011-11-22 @ 20:54:01
URL: http://peter.karlberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0