Visst är det spännande med lite nya media


Jag gillar både Bloggar,  Facebook och Twitter för det är ett sätt att kommunicera, berätta och kolla vad andra tycker i vissa frågor. Naturligtvis kan inte dessa sociala medier ersätta det personliga mötet och kan heller inte konkurrera (på lika villkor) med papperstidningar eller TV,  jag ser det som ett mjukt komplement. Att journalister har börjat läsa våra bloggar och följa oss på http://twixdagen.se/ är ju också kul. Men det verkar som om tidningarna känner sig hotade. Varför skulle de annars vinkla våra försök att vidga väljarkontaktera med fiasko? om twitter i svd

om kommentarer till bloggar i DN


Kommentarer
Postat av: Sune

Jo, som du gillar jag bloggar! Facebook och Twitter har jag inte börjat med än.

Det bästa med bloggvärlden är den nyhetsrapportering som sker.

Bloggare behöver inte ta de pk-hänsyn som annan media anser sig behöva.

Så min och andras kunskap om samhället bara ökar....

2009-04-13 @ 17:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0