Hyggliga skidentusiaster på Billingen

Vilka hyggliga människor det finns överallt. Jag blev mycket imponerad idag på förmiddagen när jag åkte skidor på Billingen. Jag fick både vallningstips och idéer hur min skidåkning skulle bli bättre. Mattias Svahn, känd skidåkare som bland annat blivit fyra på Wasaloppet lånade ut sin valla till mig. Lasse Svensson som ser till att spåren blir bättre och bättre på Billingen hjälpte mig med skidorna. Stig Lätt som tydligen hållit på med skidåkning i 60 år gav mig massor av idéer, stod vid sidan av spåret och gav uppmuntrande tillrop för att förbättra min åkning.

Dessa grabbar är värda var sin ros. Nu ska min träning inför Tjejvasan gå in i ett nytt skede

 

Monica.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0