Påväg till Töreboda

Tisdagmorgon ska jag besöka personal och barn på en förskola i Töreboda. Det ska bli både intressant och kul. Socialdemokraterna i Töreboda har ordnat besöket som är ett led i Sverigeturnén. Just nu besöker vi Socialdemokrater samtliga landets kommuner. Vi lyssnar, debbaterar, berättar om vår politik och tar med synpukter till partikongressen .
Visserligen är vi ute väldigt ofta på företagsbesök, träffar människor där de finns på sina jobb eller på någon föreningen. Men det har varit extra kul med Sverigeturnén eftersom vi har träffat äldeomsorgspersonal, äldre, barn, lärare, barnskötare, metallare, industriarbetare. Alla har skickat med sina budskap om vad det tycker är bra och dåligt med Sverige idag.
På fredag besöker jag playwoodfabriken i Otterbäcken. Det blir mitt sista besök innan kongressen som startar i Malmö på lördag. Det ska bli fantastikst att vara med där.

Vi hörs

läs med på
Monica.nu


Kommentarer
Postat av: Peter Johansson

På vägen hem från Töreboda rekommenderar jag ett besök på ABFs kongressweb.

Delta i debatten på våra bloggar.

skongressen.blogg.se/

argos.blogg.se/

2005-10-27 @ 20:01:32
URL: http://www.malmo.abf.se/skongress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0