i Mödrarnas spår för framtida segrar



skidor

Jag har åkt Tjejvasan på 2 timmar och 50 minuter. Det var en fantastisk upplevelse.
8000 deltagare, soligt väder, härligt före och god stämmning.
Det var nog något av det roligaste jag gjort. Det har varit en hel del träning i vinter inför detta mål men det var det värt. Tur att Billingen, där jag bor har haft så fina spår och att det varit gott om snö hela vintern.
Nu fortsätter vasaloppsveckan men öppet spår och "stora" vasan på söndag. Lycka till alla skidåkare, hoppas ni får lika kul som jag.

Monica.nu

Kommentarer
Postat av: anna-lena

GRATTIS, det var bra gjort

2006-02-27 @ 10:28:44
Postat av: Anders 1

Grattis Monica!!

2006-03-13 @ 17:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0