Vintern haller greppet aven i Prag

Jag trodde att jag skulle mota våren i Prag, Men så är inte fallet. Kallt och snöig som hemma i Skövde. Men det är en fin stad. Ska strax till Senatern och bli mottagen av representanter for Parlamentet. Har ska Riksdagsleamoter frän olika Europeiska länder mötas i två dagar for att diskutera hur IT kan användas bättre som ett demokratisk verktyg. Vem vet kanske kommer denna blogg att tas som exempel på kontakt med medborgare. Bade mina inlägg och alla trevliga kommentarer jag far om stavning, grammatik och politik är ett led i ökad kontakt med intresserade medborgare. Eller??

Kommentarer
Postat av: Lars W

Du struntar ju i att svara på frågor. Glapp i Greenkontakten...

2006-03-16 @ 23:45:50
Postat av: Moa

Hej Lars W, vad har du för fråga till Monica? Har inte sett någon fråga från dig. Har du mejlat henne direkt?

2006-03-17 @ 09:18:41
Postat av: Anders 1

Moa, det är bara att bläddra neråt. Vad jag kan se har Monica svarat på denna sidan nyåret...men du kanske läser bloggen på annat sätt?

2006-03-17 @ 19:16:42
Postat av: Anders 1

Ops, blev lite fel. "Vad jag kan se har Monica INTE svarat på denna sidan nyåret". Skulle det ha stått :-/

2006-03-17 @ 19:19:58
Postat av: Moa

Men du har ju inte heller skrivit någon fråga, bara givit spydiga kommentarer. Menar du den där Grundin? Han har ju fått svar an ngn som heter Henry

2006-03-19 @ 12:33:21
Postat av: Den där Grundin

Moa, du märker säkert själv hur skruvat det är när man skickar en fråga till Monica Green och någon annan svarar.
"Den där Grundin" vill ha svaret från Monica Green när frågan ställs till henne. Det finns en logik i det, även om du inte har kommit till den slutsatsen ännu.

2006-03-19 @ 15:42:23
Postat av: Anders 1

Moa, om du läser neråt har jag varit vänlig, kanske att jag blivit lite ironisk det senaste....

2006-03-19 @ 16:08:42
Postat av: anom

Det hade varit trevligt om ni politiker bloggade in i er verkligheten. Så att vi i Sverige kunde vara stolta över ärliga politiker

2006-03-21 @ 14:38:50
URL: http://vaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0