Sätt Mats Odell på skolbänken och lär honom uppförande!

Det är mycket snack om att skolelev ska sköta sig bättre från den borgerliga regeringen. Men hur vore det om de uppförde sig själva som goda exempel. Ta Mats Odell till exempel. Han vägrar svara på frågor i Riksdagens frågestund. Varför komma till en frågestund om han ändå inte tänks svara? Jag ställde  frågor om hur det var med den utredning han hänvisat till när han påstår att han inte är jävig när den borgerliga regeringen ska privatisera och sälja ut vården. Han svarade att min fråga bygger på missförstånd. Jaha, vilka missförstånd då? Mats Odell hade alla möjligheter i världen att just då inför kammaren och TV-tittarna reda ut dessa missförstånd. Men det gjorde han inte. Han valde att vara kort och nonchalant mot mig.


Kommentarer
Postat av: Bo

Skulle vara intressant om du kunde hänvisa till var Odell hänvisade till utredningen.
Han var inte direkt intresserad av att kommentera håller jag med om men det är svårt att se härskarteknikerna i det hela.

2006-12-06 @ 14:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0