Folkpartister slår till igen… Varför detta intrång från ett parti som hävdar integritet är viktigt?

Det finn så många trevliga och rekorderliga folkpartister, därför blir jag både upprörd och besviken när ”smyg och fiffel moralen” skiner igenom. Nu har det uppdagats att en 24a-årig folkpartist gör dataintrång likt Watergate på socialdemokraternas interna nät.  I våras spred vice distriktsordförande i LUF Väst på sin blogg rykten om en påstådd kärleksaffär på UD. Hon kunde inte svara på om uppgifterna var korrekta men skrev om det ändå .Under 2005 bedrev Liberala ungdomsförbundet (Luf) Väst, en kampanj mot mig, de påstod att jag ljög bara för att jag inte tyckte som dem. Jag kände mig kränkt och nedvärderad. Bara för att jag inte röstar på folkpartiets förslag så ljög jag enligt deras hetskampanj mot mej.
Uppenbarligen visar dessa händelser tydlig en kultur, ett klimat inom folkpartiet att frihet för dem betyder frihet att trampa på andra, frihet att förtala, frihet att förminska och förtrycka, frihet att göra dataintrång i hos ett annat parti .
Jag betackar mig för den typen av politiska kampanjer. Frihet för mig är att respektera andra människor och partier,  visa hänsyn både till människors integritet och empati.
 

Monica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0