Kul turné med chevan

Vi hade så himla kul under valspurten i Skövde. Vi delade ballonger och rosor till Skövdeborna och möttes av många glad tillrop.

Annelie Stark från Grästorp besökte oss. Hon fick åka med mig min cheva. Vi var på Hertig Johanstorg tillsammans med en mäng socialdemokrater. Vi åkte till Ica- Maxi och vi var i Södra Ryd. Bilen var prydd med ballonger och Anneli viftade med en flagga. Det skapade stor uppmärksamhet. Vart vi än kom så ropade vi – Rösta på söndag, använd din rösträtt. Vi hade jätte kul och skrattade mycket tillsammans.

På lördag eftermiddag var jag på fotboll i Södra Ryd. De mötte Trolmen från Kinnekulle. Det var också väldigt roligt eftersom jag då fick träffa bekanta från ”kullen”. Killarna från Ryd vann med 3-0 men det var en mycket spännande match och det stod 0-0 långt in i andra halvlek.

 Monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0