Fantastiska tjejer i störtloppsbacken Anja Pärson och Nike Bent

På lunchen idag körde jag 15 km skidor på Billingen i min träning till Tjejvasan. Sedan lyssnade jag på Anjas störtloppsåk i radion. Det är så imponerande med tjejer som har sådan disciplin och vilja att jag får gåshud av att lyssna. Att även Nike Bent ligger så bra till efter störtloppet är minst lika imponerande.När slalomåket går senare i em. är jag tyvärr upptagen, jag få hoppas på att få sms- rapporter och tänker givetvis se åken på TV ikväll.
Min egen skidåkning känns ynkligt, jag skulle nog inte ens bli uttagen till B-laget i en längdåkningsklubb, men jag har kul ändå. Man kan ju inte vara bäst på allt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0