Nu befinner jag mig i Frankfurt

Nu befinner jag mig i Frankfurt i morgon ska jag besöka tyska Finansinspektionen (BaFin)

                     

Jag ska möta vice generaldirektör Carl-Burkhard Caspari och medarbetare: vi ska diskusskutera om samarbetet mellan svenska och tyska tillsynsmyndigheter och om genomförandet av EG–direktiv med nya regler för värdepappersmarknaden

                             Sedan ska jag besöka  Europeiska Centralbanken och möta centralbankschef Jean–Claude Trichet med flera. Då blir det diskussioner om penningpolitik, situationen för den europeiska ekonomin, utvecklingen på finansmarknaderna och utbyte av åsikter om ECB:s penningpolitik

 

Men ikväll har jag varit ute med finansutskottet och ätit pasta på en Italienska resurang.

Ska sova nu, är jätte trött.

ecb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0