Äntligen SNÖ

Har du varit orolig för klimatförändringarna? Det har jag och är fortfarande, vi måste bli tuffare på miljöfrågorna. Både i vårt eget sätt att leva och se över vad var och en kan bidra med eller snåla med i energiåtgång. Men också vilka krav vi kan ställa på andra, grannar, kommuner, företag, Sverige och resten av världen kan förändra inriktningen.

Men idag var jag lycklig över att vi fått snö. Äntligen riktig vinter med allt vad det innebär i ljusare tillvaro. Barnen får det roligare på vintern om det är snö och jag kan sätta igåg att träna inför Tjejvasan, som jag ska köra i år igen. Det blev 10 km idag på Billingen

 

Hoppas du också kan njuta av den vita, mjuka tillvaro vi fått och att du inte fastnar i någon bilkö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0