Efter Almedalsveckan tog jag ledigt, lyssnade på Chuck Berry och drömde

I samband med att de sista dagarna med utspel om invandring, systemskifte och ekonomi från näringsliv, föreningar och andra organisationer började jag runda av.För min del var höjdpunkten givetvis Mona Sahlins bejublade tal men även andra initiativ har varit mycket bra för det fortsatta samhällsbygget. Miljön och skolan har varit de största samtalsämnena men även debatten om trygghet på arbetsplatsen och barns uppväxtvillkor är godbitar som jag tar med hem. 
Chuck
 Men sedan tog jag ledigt och åkte på konsert med Nisse Hellberg, Chuck Berry och Status Quo. Det som stod i DN om chuk berry var inte så smickrande men jag tyckte att de var bra både han och hans barn, även om han missade en del i gitarrspelet. Men sedan kom regnet och då var det inte så kul att stanna på Status så det blev dags för att sova och drömma om bättre tider....
Chuck och Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0