Japp, jag gjorde det

 

På en timme och en minut simmade jag de 3000 metrarna i 17 gradit vatten i Vansbro.

En skön känsla efteråt trots att det regnade och var 13 grader i luften när jag gick upp ur vattnet. Inför ett motionslopp är det alltid en viss anspänning och i år när vi skulle ge oss på långa Vansbro kändes det extra pirrigt. Men det gick utmärkt, kändes knappt kallt, det är nu efteråt när jag sitter på tåget som jag känner mig frusen. Borde kanske ha simmat lite fortare eftersom jag inte var helt slut efteråt. Men det var inte så lätt att veta hur loppet skulle läggas upp och hur trött jag skulle bli. Om jag simmar nästa är ska jag klara det under en timme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0