AMANDA, NATALIA, JULIA flitiga elever

DSC00153.JPG
AMANDA, NATALIA, JULIA flitiga elever

Idag har jag blivit utfrågad av tre flitiga elever från Västerhöjdsgymnasiet.

Amanda, Natalia och Julia frågade om vad som är viktigt för oss socialdemokrater, om jobben, skolan, invandring, ungdomssatsningar om jämställdhet med mera.

Jag kunde berätta om att vår ledstjärna är alla människors lika värde och att vi jobbar för rättvisa och mindre klyftor. Dessutom kunde jag passa på att berätta om vilka beslut som tagits under helgens rådslagsarbete och om vårt uttalande om skolan. Det var en trevlig intervju med intresserade elever. Jag hoppas att de engagera sig i politiken framöver


s om skolan i framtiden


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka är de? borde de gå med i ssu? :)

2007-11-13 @ 00:50:54
URL: http://greenamanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0