Välkommen till Greenkontakt


Vill du prata miljö och klimat, Vill du se Al Gores Nobelprisbelönta film?

Eller vill du fika och prata om andra politiska frågor som är aktuella?

Jag brukar träffa Skövdebor och andra Skaraborgare på möten, arbetsplatsbesök, studiecirklar, skolor, gator och torg.

Men för att ytterligare öka nåbarheten har jag en Greenkontakt öppen på sossaras expedition en gång i månaden.

Denna gång har jag hyrt "En obekväm sanning" som underlag för diskussionen. Men vi kan prata om andra saker också. Välkommen till Hertig Johansgatan 24 i Skövde. Greenkontakten är öppen för dig kl.15.30-17.30 måndagen den 29 oktober


Greenkontakt


Kommentarer
Postat av: Christina W

Synd att jag inte ens bor i närheten

2007-10-29 @ 09:22:22
URL: http://metrobloggen.se/godmat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0