LOKFEL..... och BLOGGEN nere på en och samma gång, det var inte roligt


Söndag eftermiddag fick jag tillbringa på Stockholms central. Det är inte kul att sitta och vänta på tåg som har lokfel. Men det är inte personalens fel, de gör sitt bästa.

Jag roade mig med att läsa mejl och skriva motioner på regeringens barnskrivelse, samt att lyssna på en del radioprogram som jag missat så som god morgon världen med "public service" m.m.
Tyvärr kunde jag inte blogga eftersom mitt blogghotell höll på med någon slags omläggning, som jag nu två dygn senare har fått veta att det inte fungerade.

Det är inte roligt att vara utan blogg så länge när det blivit en vana att göra flera inlägg om dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0