En bra dag

Det har varit en bra dag idag. Jag gillar att ha mycket att göra. Efter mötet med PRO och glesbygdslunchen har jag varit i Södra Ryd för att ta del av fritidsverksamhet och förebyggande arbete för ungdomar "på glid"
Sedan har jag naturligtvis varit på socialdemokraternas expedition i Skövde, tränat och läst handlingar.
På kvällen har jag svarat i telefonen och pratat med människor som vill ta del av vår politik och ge förslag på hur sossarna borde hantera oppositionstiden.
Dessutom har jag hunnit med att se på TV, det är inte ofta jag ser någon serie, men jag hann se första delen av Kungamordet. Boken var förfärlig, dvs tar upp det fruktansvärda med kvinnomisshandel.

Måste säga att jag gillade Hane Vibeke-Holts bok Kronprinsessan bättre, hur TV-serien var vet jag tyvärr inte, för den missade jag helt. Nu har jag i alla fall sett första avsnittet den här gången.


Dax att packa väskan för att åka till Stockholm i morgon bitti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0