Jag drar till blåkulla några dagar



Häxor som jag gör bäst i all hålla sig undan i dessa tider. Tur att det är bra flygväder idag, i morgon ska ett nytt snöoväder dra in över södra Sverige.

Men då är jag redan framme och äter god mat och kanske frossar ett och annat påskägg med godis i.


Hoppas att de har dragit fram bredbandet till blåkulla i år. Annars får jag nöja mig med att koppla upp datorn med 3G, om nu 3G täckningen sträcker sig dit, kanske ska kolla det med Post och telestyrelsen innan jag tar med datorn på kvasten.

Ett tips till alla oss ska förflytta sig "don´t drink and drive" . Eller som ni ser på skylten här don´t drink and fly





påsk

Kommentarer
Postat av: Helen Nessai

Tack Monica,för dina blogg.Sånär lagom till middnaten tog jag en bloggtur här.Nyfiken sökte jag mig till dina blogg.... och pladskt föll jag för
bilden på en "riktig häxa"
med humorfulla texter
... Kuuuul ... att det fortfarande finns häxor lite här och där .. men Du!. Vilken tur att du inte tog med datorn!
// Många kramar från Stolt sossekvinna i Gävle

2008-04-07 @ 23:55:29
URL: http://www.poeter.se/Helen_Nessai

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0