Nu är jag framme i "Berlin"


Ni minns kanske att jag anmälde mig till Riksdagens stegräknar tävling

Jag är med i laget Duracellsossarna och vi ligger på en hedrande 32:a plats eftersom vi gått 400 km i genomsnitt. Jag har pinnat på med min stegräknare sedan 1 oktober.
Har försökt att gå till alla möten i Skövde, går i riksdagens trappor även till våning 10, går på kvällarna i Stockholm och tränar på gym några ggr i veckan som vanligt.
Alltså inte elitidrott men ändå hållit igång hela tiden.
Å rätt som det var så visar hemsidan tappa.se att jag redan är framme i Berlin dvs att jag gått 545 km och med andra ord kommit fram till målet Berlin.
Jätte kul, men jag går vidare och sätter siktet mot Paris vi får se hur långt jag hinner innan mina kollegor kommit fram till Berlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0