Inte så illa som jag befarat


Efter detta massiva drev som vi inom arbetarrörelsen upplevt den senaste månaden hade jag befarat det värsta. Det blev jag glatt överraskad när jag tog del av dagen opoinonsmätningar.

Blir det inte sämre resultat än så i dessa värsta stunder som vi upplevt. Ja få kan vi socialdemokrater se framtiden an med tillförsikt. Jag känner att det vänder snart.

Med en passiv regering som inte vill göra (påstår sig inte kan göra) något åt den massarbetslöshet som väntar. De ökade klyftorna som skakar om den Svenska trygghetsmodellen i grundvalarna. Det gör att människor i gemen kommer att ty sig till oss igen. Eftersom Sverige kan betydligt bättre än detta

svd

dn

aftonbladet

expressen


Kommentarer
Postat av: lasse

S har tappat 20 procent i stöd på ett halvår.

Inte så farligt?



Ja, det beror på hur man ser det



Lasse

2009-04-19 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0