Jag använder med glädje socialdemokratiska texter, för de är så bra!

 

Nyligen publicerades centralt skriva debattartiklar av moderater i all lokalmedia där det finns försvar. Oj då kan någon tycka vad dumt att moderaterna tycker samma om försvaret på alla dessa orter.

Åtminstone låter det så de gånger som vi socialdemokrater sprider samma budskap på våra bloggar. Jag står för att jag gärna klistrar in texter från partiets hemsida och texter som jag får av kollegor som jag tycker är bra. Jag vill nämligen att fler ska läsa de texterna

Andra ggr skriver jag egna texter eller lägger in egna bilder.

Att klaga på mig är tillåtet och i bliggsvären/internetvärlden finns det många gnällspikar.

Men ni får fortsätt klaga, hör och häpnad :

Jag kommer fortsätta KLISTRA in de texter som jag tycker är bra när jag inte skriver eget.

Det var väl kul för er gnällspikar att ni får grogrund för era klagosånger!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Kör hårt Monica! Det finns ingen anledning att uppfinna hjulet om och om igen. Dt är tillåtet att sno, så länge det är bra.

2010-08-11 @ 19:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0