Bild från Nyårsnatten

 

Brukar inte så ofta blogga om privata händelser men eftersom Lotta Fridell förärat mig med en kul bild kan jag inte låta bli.

Fotot är från Nyårsnatten, när mina kompisar gav mig gyllene joggingskor till Lidingöloppet, badring till Vansbrosimningen, extra cykeldäck och en nummerlapp till Vätternrundan, hopfällbara skidor med raketfart.

Allt detta för att jag ska klara En Svensk klassiker under 2010.

Det borde ju gå eftersom jag klarat både tjejklassikern och klassikerhalvan tidigare.



Nu gäller det att träna mycket för att klara utmaningen. Det har börjat bra eftersom det är perkekta skidförhållanden på Billingen, med utmärkta spår. Kanske en aning för kallt.

Idag var den – 12 grader när jag körde 15 km.

Gott Nytt träningsår


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Haha, härligt foto och omtänksamma vänner, lycka till med den "Svenska klassikern", Thumbs up

2010-01-02 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0