Hoppas jag hinner med tåget

Ikväll genomför Skövde kommun det årliga tacket till de medarbetare som jobbat 25 år i kommunen. Det sker i Västerhöjdsgymnaiets matsal. Jag tycker det är så trevligt att vara med och få visa min uppskattning för det engagemang alla välfärdsarbetare ger. Men just nu vet jag inte om jag hinner med tåget. Vi har debatten och beslut i stor omfång just nu i Riksdagens och voteringen som börjar kl. 16 kan ta lång tid. Men jag hoppas på att hinna till Skövde inte allt för sent i kväll. I morgonbitti åker jag till Stockholm igen för då ska jag ha två debatter. Dels en debatt med skolminister Jan Björklund angående IT i skolan. Dels en debatt med äldreminister Maria Larsson angående kvalitén i äldreomsorgen. Tror att dessa debatter blir väldigt intressanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0