Ja det stämmer att mitt twitterkonto blivit kapat

I skrivande stund vet jag inte vad ni som läser mina tweeds har behövt genomlida.

Jag får sms, mejl och meddelande på FB att det inte är någon rolig läsning.

Eftersom jag befinner mig på resa, men dåliga uppkopplingsmöjligheter har jag haft svårt att överhuvudtaget komma ut på nätet och ännu svårare att stoppa kontot.

Just nu har jag kommit över ett nät men ska strax flyga vidare. Jag har meddelat twitter att mitt konto är kapat, att jag inte kommer åt mitt eget konto längre. Än så länge har jag bara fått standardsvar om att de kanske kan hjälpa mig inom 5 dagar.

Så om ni kan eller vill hjälpa mig så berätta gärna att det inte är jag som skriver dessa vidrigheter (eller vad det nu är som sprids). Annars får ni sluta läsa ett tag, blockera eller på annat sätt försöka härda ut

 

Vet inte när jag kan skriva igen, ni får ha det så bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0