Lite pinsamt…

Det började väldigt bra med att jag som NTFs ordförande fick berätta om hur vi kan jobba för att hindra alkoholen i trafiken. Men sedan gjorde jag ett pinsamt misstag. Jag bloggar om det, eftersom jag bjuder på mina misstag.
I en reklampaus fick jag veta att jag skulle stanna kvar för att låta programledarna blåsa i de alkoblås jag hade med mig. Programledarna kom på att jag kunde sitta med Eric Saade i soffan. Jag gick fram och hälsade, berättade att jag var NTFs ordförande och passade på att berömma honom för hans framträdande i St.a Karins ruin i Visby förra veckan…..

- Men jag har inte varit i Visby, sa Eric
Ridå ner för mig, men Eric fann sig snabbt och sa att det är ganska vanligt att folk tar fel på honom och på Darin.
OK det var ju Darin jag lyssnade på i onsdags. Trost detta misstag gick Eric Saade med på att sitta bredvid mig och han till och med gjorde ett blåstest trots att han sagt innan att han inte ville det.

Slutet gott allting gott, men synd att jag inte är bättre på dessa duktiga musiker vi har i Sverige
 
Här syns jag och Erics duktiga kör inan de sjöng EM-låten , synd att jag glömde av att be någon ta kort på mig och Eric Saade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0