På måndag blir det Green-kontakt, välkomna

 

Min Green-kontakt är ett sätt att finnas tillgänglig för Skövdebor, Skaraborgare och andra som har vägarna förbi. En del politiker anordnar medborgarkontor, en del har fika-stunder på stan och några finns till hands på annat sätt.

Numera finns ju även de sociala medierna så förutom att träffa mig fysiskt en gång i månaden så går det att ha kontakt via bloggen, facebook, twitter och instagram osv

 

Men jag tycker det är trevligt att sätta på en panna kaffe och diskutera med de som droppar in på Hertig Johansgatan 24 i Skövde.

En del vill prata enskilt om någon fråga, några vill diskutera allmänpolitik och tjöta lite.

Ibland kommer många och ibland när jag missat att annonsera om det, kommer det väldigt få.

Men för mig är Green-kontakten både en trevlig stund men också ett demokratisk verktyg för mig att lyssna på väljarna.

 

 

På måndag den 30 september kl.15-17 är det dags igen

Varmt välkomna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0