Min dröm har blivit verklighet


I morse tog jag ett morgondopp i Boulognersjön, då simmade jag ensam i det friska vattnet.
Sent på eftermiddagen kom jag tillbaka och möttes av en underbar vy av hundratals badande, solande, fikande, lekande Skövdebor. Helt fantastiskt!
När jag skrev motionen för 25 år sedan om att återställa badsjön trodde jag naturligtvis inte att det skulle ta så lång tid. Men jag hade heller inte kunnat föreställa mig att det skulle bli så bra.
Nu har vi en badsjö mitt i centrum som det varken behövs bil eller buss för att ta sig till. Det är utmärkt, särskilt för de som inte har råd att ta sig till kusten eller har någon sommarstuga.
Min dröm har gått i uppfyllelse.    



Kommentarer
Postat av: Margareta

Toppen.Måste vi testa

2014-07-05 @ 23:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0