Skövde Stadslopp

 

En härlig dag med septembersol och mycket folk i farten.

Rekordmånga tog chansen att delta i Skövdes stadslopp, anordnat av IFK Skövde och SLA.

Loppet är 5 km och går på stadens gator med en sväng ner i vår vackra Boulogner. Därefter är det en ganska långsam stegring förbi Eric Uggla och Vasastan innan det vänder ner mot Arenan och tillbaka till SLA-huset. Jag brukar springa varje år men just idag var det ovanligt många, kanske för att det är valår, vad vet jag?



Jag är i alla fall mkt nöjd med min tid på 28.30 eftersom målaet var att klara det under 30 minuter.

 

Nu är det bara 30 timmar kvar tills vallokalerna stänger och jag hoppas att alla använder sin rösträtt.

GÅ och rösta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0